Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company, wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Czytaj więcej »
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company, wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Czytaj więcej »
Wysoko proteinowe parówki z filetem z kurczaka z linii High Protein, którą marka Duda jako pierwsza wprowadziła na rynek, zdobyły serca konsumentów sieci Auchan, Biedronka, Carrefour, Intermarché, E.Leclerc, Lewiatan, Polomarket, Selgros, Stokrotka Sp. z o.o., Żabka Polska i zostały – według raportu NielsenIQ* – najlepiej sprzedającym się produktem proteinowym w kategorii... Czytaj więcej »
W dniach 19-23 października 2024 roku firma SERTOP wzięła udział w międzynarodowych targach spożywczych SIAL Paris 2024. Czytaj więcej »
Czy uliczna moda może być inspirowana nudlami? Oczywiście. Czytaj więcej »
Producent Żywiec Zdrój od wielu lat wspiera mieszkańców regionów, w których firma prowadzi działalność. Przekazał kolejne środki finansowe w ramach stworzonego przez Żywiec Zdrój i Urząd Gminy Jeleśnia Funduszu Wodnego. Czytaj więcej »
Co ma wspólnego jedzenie, picie i film? Fakt, że idealnie do siebie pasują. Marka Hortex w 2024 roku postanowiła zainwestować w polską kulturę filmową. Czytaj więcej »
Produkowany przez Spółdzielnię Mleczarską Ryki, ser Active Protein Plus doskonale wpisuje się w rosnące zainteresowanie zdrowym stylem życia. Czytaj więcej »
Przyłącz się do corocznej akcji „Nakarm koty z COTE 12” i wesprzyj bezdomne kociaki poprzez zakup wina COTE. Czytaj więcej »
Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie kultowego serka z krówką. Czytaj więcej »
Uwielbiasz przeszukiwać strony internetowe i social media ulubionych influencerów w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji? Czytaj więcej »
Marka Rabtrolley jako synonim oszczędności na lata Czytaj więcej »
26 września w Poznaniu odbyła się wyjątkowa konferencja pod hasłem „Gotowi na ESG”, poświęcona zrównoważonemu rozwojowi. Gospodarzem wydarzenia była firma Transgourmet Polska, operator marek Transgourmet i Selgros. Konferencja zgromadziła przedstawicieli firm oraz organizacji pozarządowych, a także ekspertów, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami i dobrymi praktykami... Czytaj więcej »
Uczniowie wrócili do szkolnych ławek, a stołówki ponownie wypełniły się gwarem podczas przerw obiadowych. Od startu programu lojalnościowego – Klubu Pomagania i Niemarnowania WINIARY minęło pół roku. Czy udało się zmniejszyć ilość wyrzucanego jedzenia? Marka podsumowuje efekty w pierwszych szkołach, które otrzymały wsparcie eksperckie i finansowe. Czytaj więcej »
Firma Delko S.A. powstała z inicjatywy wielu firm handlowych i produkcyjnych na przełomie lat 1994/1995. Działalność obejmuje handel produktami FMCG: środkami czystości, artykułami spożywczymi, przemysłowymi i kosmetykami zarówno w kanale hurtowym, jak i detalicznym. Dodatkowo sukcesywnie rozwijany jest kanał obsługi HoReCa (przetargi) oraz e-commerce. Czytaj więcej »
12 listopada, w biurze agencji Quality PR w Warszawie, odbył się wyjątkowy wernisaż. „Moje 30 lat z Hochland w Polsce” to wystawa zdjęć wykonanych przez pracowników Hochland Polska w ramach konkursów fotograficznych organizowanych przez firmę. Część z nich została opublikowana w wydawanych co roku kalendarzach. Czytaj więcej »
Za nami kolejna edycja konkursu Good Cheese, w ramach którego szefowie kuchni oceniają najlepsze sery na rynku. W tegorocznych zmaganiach produkty Mlekpolu zdobyły dwa złote oraz jeden srebrny medal. Czytaj więcej »
W hotelu Arche w Nałęczowie, odbył się Polski Kongres Serowarski, w którym uczestniczyło ponad 250 przedstawicieli tego sektora. Czytaj więcej »
Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. Projekt od lat wspiera firma Hochland Polska współpracując z Mikołajem Illukowiczem – koordynatorem projektu i prezesem Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą „CukierAsy”. Czytaj więcej »
Dobra wiadomość dla koneserów tradycyjnej kuchni, łączącej różne smaki i aromaty z historią Krakowa i Galicji w tle. Marka Krakowski Kredens już wkrótce zaprezentuje sklep internetowy w nowej odsłonie, aby zaoferować szeroką gamę produktów jak najszerszemu gronu miłośników polskich smaków. Czytaj więcej »
Sieć Biedronka, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Czytaj więcej »
W Katowicach otwarto Danone Planning Center – specjalistyczne centrum, w którym międzynarodowy zespół ekspertów odpowiadać będzie za planowanie w łańcuchu dostaw dla europejskich fabryk organizacji dostarczających świeże produkty mleczne i pochodzenia roślinnego oraz żywność specjalistyczną. Nowe biuro to możliwość prężnego rozwoju zarówno dla specjalistów, jak i osób... Czytaj więcej »
Coraz częściej mówi się o zdrowym stylu życia – o zbilansowanej diecie, o potrzebie aktywności fizycznej czy o dobrej jakości śnie. Czytaj więcej »
45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem”... Czytaj więcej »
Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z organizacją Rise Against Hunger. Wypełnione jedzeniem i witaminami paczki trafią z Pudliszek do potrzebujących w Zimbabwe. To część zobowiązania Kraft Heinz, którego celem jest dostarczenie 1,5 miliarda... Czytaj więcej »
Blisko połowa rodziców pozwala swoim dzieciom samodzielnie wybierać książki, a 70% czyta swoim pociechom co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Lajkonik, marki kultowych paluszków i krakersów. Firma zaangażowana w promocję czytelnictwa, pokazuje, że dorośli dostrzegają w tej czynności szansę na rozwój kreatywności oraz... Czytaj więcej »
Przygotowania do systemu kaucyjnego w Polsce nie ustają, a regionalne sieci handlowe, takie jak Społem PSS Kielce, aktywnie włączają się w ten proces. Sieć Społem Kielce wybrała nowoczesne recyklomaty od TOMRA Collection Polska, aby zapewnić swoim klientom wygodny i skuteczny sposób zwrotu opakowań kaucyjnych. Czytaj więcej »
21 października w Paryżu odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Good Farm Animal Welfare. Aż 49 wyróżnień trafiło do firm z ponad 15 krajów, wyróżniając je za wiodącą rolę w poprawie dobrostanu zwierząt hodowlanych. W gronie laureatów, jako jedyna firma z naszego kraju, znalazł się Lidl Polska. Sieć otrzymała statuetkę Good Egg Award w kategorii jaja świeże – to... Czytaj więcej »
28 października 2024 roku, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Wręczenia Nagród, wieńcząca 5. edycję Warszawskiego Maratonu Fotograficznego. Organizowany przez kawiarnię Green Caffè Nero fotomaraton przyciągnął rekordową liczbę uczestników. Tegoroczny motyw przewodni wydarzenia brzmiał ,,Tu i teraz”. Podczas uroczystości ogłoszono 12 autorów... Czytaj więcej »
Wrześniowa powódź dotknęła zarówno mieszkańców, jak i firmy działające na zalanych terenach, w tym między innymi sklepy sieci Biedronka. Sieć oprócz pomocy powodzianom robiła też wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić działanie sklepów i znów być blisko mieszkańców. W ostatnim czasie po popowodziowych remontach otworzyły się sklepy w Bytomiu przy ul. Frenzla 26 i w... Czytaj więcej »
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr... Czytaj więcej »
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale czy polskie...
Paweł Gaca, Prezes Zarządu SM Spomlek, w rozmowie z...
Wywiad z Joanną Dolęgą-Semczuk, Członkiem Zarządu...
Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...
„Startujemy z wyjątkową akcją społeczną „Beskidzkie...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
New York International Spirits Competition...
Retail przyszłości tworzy się już dziś! ...
Ten krok wpisuje się w szerszy ruch europejski, w ramach...
Jest lekkie, cudownie orzeźwiające, idealne zarówno do...
To kolejny krok w realizacji strategii...
Serek kremowy w trzech uwielbianych przez dzieci smakach:...
Poznaj nowy wymiar skyra w lżejszej wersji. Bakoma Skyr 0%...
Mlekpol rozszerza ofertę wysokobiałkowych jogurtów pitnych o...
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
W ramach kampanii Grupy Żywiec Trzymaj Pion pod hasłem...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...